Årsmöte 2019

28 JAN 2019 06:00
  • Uppdaterad: 28 JAN 2019 06:00

Hej,

Här kommer kallelsen till årsmöte i Billingens klätterklubb 2019. Där kan du som medlem vara med och påverka klubbens framtid och rösta fram den nya styrelsen. Klubben bjuder på smörgåstårta! Dagordningen kan du läsa här.

Dag: Den 19 Februari
Tid:18:00 till ca: 21:00
Palts: Ambulansgaraget, möteslokaler, Gruvgatan 2 (Mitt emot klätterlokalen)

Enligt stadgarna skall alla motioner vara inne senast 4 veckor innan mötet för att styrelsen skall ha tid att yttra sig men vi kommer att ha möjlighet att behandla motioner som kommer in senast måndagen den 11 februari. Alla motioner skall vara utformade så att de antingen kan godkännas i sin helhet eller avslås. Alltså inga diskussionsfrågor. Räkenskaper, verksamhets-, förvaltnings-, och revisorernas berättelser avseende föregående verksamhetsår jämte styrelsens förslag till verksamhetsplan med budget samt styrelsens övriga förslag och inkomna motioner med styrelsens yttrande, kommer att finnas tillgängliga på hemsidan senast en vecka innan mötet.

Följ länken nedan för att komma till anmälan. Detta för att vi skall ha möjlighet att beställa rätt mängd smörgåstårta.

Trevlig klättring så ses vi på årsmötet!

Skribent: Jenny Järnmark

ANNONS:

Guider till utrustningen du behöver. Webbshop med fri frakt för medlemmar.

www.climb.nu

Postadress: